Bare å glede seg…

Bilspill er noe jeg liker svært godt. Spesielt bilspill som er utviklet av Codemasters har jeg alltid hatt en stor sans for. Både Colin McRae og Race Driver-spillene har jeg hatt stor sans for, men også DiRT-serien har satt dype asfaltspor i mitt gamerhjerte. I dag pumpet mitt gamerhjerte ekstra fort, for i dag ble nemlig Grid: Autosport annonsert. Etter å ha sett filmklippet til dette kommende bilspillet, så gleder jeg meg mer enn noen gang. 

Codemasters er mestere når det kommer til bilspill og har årelang erfaring. Derfor vet jeg at Grid: Autosport kommer til å bli et spill jeg vil digge og spille mye, på lik linje som jeg blant annet gjorde med Grid 2 som kom for salg i fjor vår. Den 27. juni er det klart for mer kjøring og med en skikkelig herlig karrieredel kan ikke dette bli annet enn bra. Det finnes fem hoveddeler i karrieremodusen og som er touring car racing, endurance racing, open-wheel racing street racing og tuner racing. 

Spill er sunt anbefaler Grid: Autosport. 

Selv håper jeg på å få spilt spillet på PC og sommeren i år kommer til å bli fartsfylt, noe jeg selvsagt gleder meg stort til. 

Flere som gleder seg? 

#codemasters #bandainamconordic #bilspill #racing #gamer #nerd #gaming #pc #ps3 #Xbox360 #spillersunt #driving #cars #fun #videogame #roads #nature #washington #sanfrancisco #streets #endorurace #gamereactor #tuningcars #openwheelracing #touringcarracing #streetracing #egoengine 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top