Lik Spill er sunt på facebook!

Hvorfor skal du i det hele tatt trykke “liker” på facebook-gruppen Spill er sunt? Selv om jeg er veldig patriotisk i hva jeg mener (foredragsholder for Spill er sunt), så vil jeg anbefale deg å lik facebook-gruppen. Her vil du kunne lese om ting og tang som skjer i spillverdenen, komme med tips og erfaringer til andre som spiller pluss at du kan vinne meget fete premier om du deltar i konkurransene der. Her er et par bilder av premier du kan vinne;


Lær alt om Minecraft


Dødsstilig figur som du kan vinne!

Ellers vil du kunne se klipp fra spill som kommer og linker til populære blogger om spill. Så nå håper jeg du føler deg fristet og trykker liker på facebookgruppen SPILL ER SUNT!

Når gruppen klarer 1000 liker, vil det trekkes en fet premie (kommer tilbake til hva det er litt senere). 

TRYKK LIKER PÅ FACEBOOK-GRUPPEN SPILL ER SUNT!


Logoen er lagd av George Eristavi.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top