Her ville jeg ha bodd…

Her ville jeg ha bodd. Det er flust med jobber, masse parker til rekreasjon. Gode muligheter for utdanning, lite kriminalitet og flotte utsiktsposter. Metro City er en by med flere kjente landemerker og hvor man reise med cruiseship og tog til andre byer. Bedre kan det ikke bli.

Jeg har jobbet hardt for å få til denne byen og er bra fornøyd med den slik den er. Å bygge i SimCity er noe jeg elsker. Spillet gir meg mye og får meg til å bruke mine kreative evner. Siden spillet ble lansert har det også dukket opp en rekke nye mods og disse har jeg selvsagt lagt til. En av de som har lagd mange flotte mods er Parker W. Young. En utrolig flink modder som bor i Orlando, Florida i USA. Han har blant annet lagd modden “CivilianVehicles-MixedCollection” og her får du servert kjente og kjære bilmerker som finnes i virkeligheten.

Kan ærlig innrømme å si at jeg er stor fan av SimCity og kan bruke time på time for å få byen så estetisk som mulig. Å spille er terapi for meg og da er SimCity god å ha blant de mange voldelige spillene som finnes. SimCity er også et av spillene jeg anbefaler på mine foredrag Spill er sunt og som er et sunt og godt spill for barn i alle aldre inkludert meg…

Her er noen bilder fra byen min. Hvilke spill liker du? Er SimCity et spill du ville ha spilt?

#maxis #simcity #ea #electronicarts #mycity #city #pcgamer #gamerpc #pc #gaming #gaming4life #intel #gigabyte #kingston #coolermaster #creative #nec #game4life #terapi #spillersunt #spill #metrocity #videogame #parkerwyoung #mods #simtropolis #consolegamer #lovegaming #ilovegaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

4 thoughts on “Her ville jeg ha bodd…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top