Er jeg virkelig så dum?



Har
nok opp igjennom livet fått hørt at jeg er dum, veldig dum til tider… Kan vel kanskje innrømme at jeg kanskje er litt dum inn i mellom, men sånn er det å være pappa. Barna har lett for å si at jeg er dum, om jeg ikke er med på alle planene de har til tider, men sånn er det også å være pappa. Da må man si nei enkelte ganger…

Noen andre som også er “dumme”, men i en litt annen liga er de knallgode skuespillerne Jim Carrey og Jeff Daniels. Nå kommer de snart på norske kinoer med filmen “Dumb and Dumber 2”. Gleder meg sykt til filmen og regner med det blir en kinotur i løpet av sommeren. 

Hvilken film gleder du deg til i sommer?

#dumbanddumber2 #movie #cinema #film #kino #jimcarrey #jeffdaniels #kjendiser #sommer #summermovie #universalpictures #movietime #comedy #komedie #sommerfilm 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Er jeg virkelig så dum?

  1. Må innrømme at jeg gleder meg til den siste Transformers filmen… spesielt siden jeg alltid har vert en stor fan av Grimlock. (Og som vi alle vet:Grimlock saves the Universe)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top