Bilspill er min store lidenskap!

For tiden hardkjøres Grid Autosport fra Codemasters. Et spill jeg har blitt veldig stor fan av. Spesielt mulighetene til å kjøre online mot hverandre var kjekt. På fredag fikk jeg og min mangeårige nære venn muligheten til å kjøre mot hverandre via RaceNet i Grid Autosport og gud så moro det var. Å kjøre mot maskinstyrte biler er noe helt annet enn å kjøre mot en annen person. Vet ikke hvor mange ganger jeg hikstet av latter etter å ha passert vennen min på et langstrekke eller bannet så takket har lettet for at han kjørte forbi meg. Grid Autosport er og blir et godt spill. 

I løpet av året kommer et annet bilspill som jeg virkelig gleder meg til. Bilspillet er utviklet av gjengen hos Ubisoft og ser utrolig spenstig ut til å være bilspill. The Crew er navnet og som navnet også hentyder, så kan man danne sitt eget “crew” for så å kjøre mot andre likesinnede “crew” rundt omkring i verden. Det er ikke i hvilket som helst område man får muligheten til å oppleve. Ubisoft har faktisk bygd opp hele USA som område. Det vil si, USA ligger som en åpen verden for dine føtter. Mange av de kjente landemerkene og som gjør sitt personlige preg på bilspillet. 

Ikke bare ser spillet gedigent ut med henhold til de store områdene man kan kjøre på, men en ting som jeg har savnet litt i de senere bilspill, er muligheten til å “modde” bilen med tusenvis av deler. Det vil si du kan oppgradere bilen med hinsides mange bildeler og gjøre den så personlig som du måtte ønske. Selvsagt kan du også tilpasse doningen din ut i fra hvilke løp du skal kjøre for eventuelt så å ha en fordel ovenfor de andre kjørerne.

Om ikke lenge blåses en stengt betatest i gang for spillet og jeg har selvsagt meldt meg opp. Nå venter jeg spent og følger med mailboksen om en betainvite dukker opp. Om det så gjør, skal jeg være klar som et egg til å kjøre og det selvsagt på min PC. Maks grafikk, alle detaljer påslått og som igjen skal sørge for meg i himmelriket med flott grafikk. 

Spill er sunt anbefaler Grid Autosport og selvsagt også The Crew som spill uten vold og hvor man kan spille flere samtidig. 

Hvilke bilspill venter du på? Er det andre spill du helt vil spille enn bilspill? 

oxmhf3m9dX0

#gridautosport #codemasters #bandainamco #ubisoft #racing #racingspill #spill #videogame #bilspill #thecrew #gamer #gaming #gaming4life #pcgamer #consolegamer #intel #kingston #gigabyte #coolermaster #creative #benq #lovegaming #gamer4life #usa #unitedstatesofamerica #crusing #cars 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Bilspill er min store lidenskap!

  1. Personelig, liker jeg de gamle Need For Speed spillene! 😀 NFS Underground 2, og det gamle Most Wanted er mine favoritter, pen graffik, og mulighet til å style biler, samt en god historie! 😀
    Ellers blir det lite bilspill for tiden, fps og mmorpg går framfor! 🙂

  2. Daniel: De bilspillene du nevner der er også mine favoritter 😉 Herlige bilspill, men mulig du da også kommer til å like The Crew godt. For der vil du kunne style modifisere bilen din til det ugjenkjennelige 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top