Er det film? Nei, det er et spill…Herregud så bra lagd!

Nettopp! Som jeg har sagt i årevis så går utviklingen i spill bare mer og mer imot filmatisk realisme. Spillene ser mer og mer ut som en film du selv er med i. Jeg som elsker å fråtse i fet grafikk, digger selvsagt dette og kan i grunnen ikke få nok av grafiske spillperler. Et av spillene jeg virkelig ser frem til i år og som for meg minner meg stort på Cryteks Crysis, er Call of Duty: Advanced Warfare. Med “exoskeleton”-drakten vil du kunne hoppe til himmels, ta i bruk ekstreme krefter og sist men ikke minst bevege deg “nærmest” i lysets hastighet. Okei da, ble litt revet med på slutten her, men med drakten “exoskeleton” kan du i alle fall bevege deg kjappere enn uten drakta. 

Utvikleren Sledgehammer går grundig til verks nettopp for å få til et så realistisk spill som overhode mulig. Spesielt ansiktene til spillets mange karakterer har fått veldig stor oppmerksomhet og hvor hver eneste muskel i ansiktet skal vises. Dette kan du se i filmklippet nedenfor. Sledgehammer sier at de skal få til et så realistisk spill som overhode mulig med dagens teknologi og så langt ser det meget bra ut. 

Som Art Director i Sledgehammer sier “Er det film? Nei, det er et spill!”

Flere som gleder seg til Call of Duty: Advanced Warfare?

#sledgehammer #callofduty #callofdutyadvancedwarfare #activision #pcgamer #gamerpc #gaming #gamer #console #pc #spill #videogame #gaming4life #gamer4life #ilovegaming #lovgaming #intel #kingston #gigabyte #coolermaster #benq #creative #realsitic #realistisk #norwegian 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “Er det film? Nei, det er et spill…Herregud så bra lagd!

  1. Jeg sier bare sykt!
    Spill i dag er bare blitt bedre og bedre på grafikk!
    Det imponerer meg hver gang. 🙂
    Dette var virkelig bra av Call of Duty!

  2. Du visste det kanskje ikke, men du har den mest leste bloggen på Snåsal 🙂 Det var der sånn jeg fant bloggen din, og det ser bra ut det jeg har lest her.
    Ha en fortsatt fin dag 🙂

  3. Det husker jeg ikke helt hva den heter da, men kan prøve å beskrive det.
    Det er liksom der det er et stort kjøpesenter eller bygg, litt palmer, mye murer så du kan snike deg rundt å sånn, håper du skjønner hva jeg mener 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top