Min trofaste reisekompis!

Å dra på ferie er noe alle gleder seg til, inkludert undertegnede. Spesielt når man vet at det betyr pause fra jobb, stress og andre jobbrelaterte gjøremål. I morgen ettermiddag starter ferien min og jeg gleder meg som et lite barn. Det skal bli så godt. Ferietur blir det også etter hvert og hvor turen som vanlig går til Östersund. Har håp om å treffe den svenske redaktøren i Gamereactor, Petter Hegevall der. Det hadde vært utrolig koselig. 

På ferietur tar man med seg ting man tror man kommer til å få bruk for. Dessverre er det som oftest slik at man pakker med seg for mye og på turen hjem er bilen så proppet med ting og tang at man nesten ikke får plass selv. I år har vi kjøpt oss en ny bil og denne er mindre enn den bilen vi har dratt på ferietur med tidligere. Da må man pakke mye smartere slik at man får med seg det man trenger og litt til. 


Kjekt å ha og en uvurderlig reisekompis for min Nokia Lumia 630…

En reisekompis som jeg bare må ha med meg er en liten og meget hendig sak om nøden skulle bli som verst og jeg ikke har mer strøm igjen til å spille spill på mobilen eller iPad Air-brettet mitt. Verbatim har i sitt produktutvalg en Dual USB Powerpack som jeg regelrett elsker. Det er ikke så lenge siden jeg fikk tak på den, men gud som den allerede har hjulpet meg og det uten å ha dratt på tur. Det spesielle med denne saken er at man forhåndsopplader produktet (i hele 14 timer) og når det er ferdigladet, så er det bare å lade opp mobiletelefoner, nettbrett og andre ting som kan lades opp. Faktisk er batterikapasiteten på dette “monsteret” på hele 12000 mAh og det tilsvarer at den kan lade opp en iPad Air helt og holdent eller min Nokia Lumia 630 mange ganger.

Verbatim Powerpack skal uansett liten plass, pakkes med og skulle nøden være der og mobilen er ved å gå tom for strøm, ja så er det bare å plugge inn godsaken. Det en bare må huske på er at produktet som skrevet tidligere krever 14 timer på å lades helt opp. For å sjekke ut hvor mye strøm den har, trykker men på en knapp frempå den og vips vises en liten bar på hvor mye som er igjen. Om du reiser mye eller skal på en ferietur hvor det kan bli problemer å lade mobilen, nettbrettet, så vil jeg uten å blunke anbefale deg Verbatim Powerpack og om du har to mobiler, nettbrett som trengs å lades, så er heller ikke det noe problem. 

Jeg er i alle fall meget godt fornøyd med denne snedige saken og vil nok garantert bruke den mye i tiden fremover. Vertbatim ftw!


Et flittig brukt produkt som kommer godt med på ferieturen…

#verbatim #powerpack #batterilader #gamer #nokia #Lumia630 #ferietur #summer #sommerferie #produkt #ipadair #spillersunt #spill #gaming #gamer #norwegian #gamereactor #østersund #östersund vacation 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Min trofaste reisekompis!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top