Kan ikke være foruten dette…



Nå
nærmer det med stormskritt og jeg gleder meg bare mer og mer. Mens jeg ferierte i Sverige, dukket det opp en skikkelig herlig pakke som jeg selvsagt ble utrolig glad for å se. I pakken lå RAM-en min og mine to nye SSD-er som skal brukes i mitt store gamingPC-prosjekt. For å få det beste har jeg valgt Kingston og deres meget så heftige HyperX Beast RAM samt to HyperX 3K SSD. Med disse produktene er jeg sikker på at kvaliteten blir helt i toppen for gamingRIGen min. 

De siste årene har jeg brukt Kingston og har pr. i dag ikke slitt noe med verken RAM eller SSD. En PC i dette kaliber skal selvsagt være stabil og da er det også viktig å velge produkter som gir denne stabiliteten i tillegg til gir meg kraften til å kunne kjøre de spillene jeg ønsker med best mulig grafikk. 



Regner
med at jeg i løpet av juli eller begynnelsen av august blir å bygge opp gamingRIGen og nå som komponentene begynner å dukke opp, så kjenner jeg at forventningene bygger seg kraftig opp. Jeg vet at i løpet av året kommer masse store spill som kommer til å kreve alt av PCen min og med de produktene jeg nå hittil har liggende, så kan ikke dette bli annet enn bra. Kingston er i alle fall en viktig bestanddel for meg og det er jeg godt fornøyd med både RAM og SSD kommer derfra.

Prosjektets oppstart nærmer seg med stormskritt!

#gaming #kingston #gamer #gamerdude #spill #hardware #hyperx #ssd #ram #gamingrig #gaming4life #gamer4life #norwegiangamerdude #ilovegaming #lovegaming #spillersunt #foredragsholder #lecture #memory #spilldude #gadgets

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “Kan ikke være foruten dette…

  1. Deilig! Har selv tenkt å oppgradere maskinen i det siste. Frister med helt ny plattform, men vannkjølt i7 920 på 4,2 Ghz holder fortsatt veldig bra. Derimot hadde nok en SSD gjort seg veldig.

  2. Har for så vidt en SSD allerede, gode gamle Intel X25 v2 80GB, og det er som du sier natt og dag fra vanlig HDD. Men ser ut som det nå er enda mer fart i dagens modeller. Kanskje jeg venter til 1TB blir overkommelig i pris, det hadde vært stilig, slik det er nå ville jeg nok ikke kjøpt større enn 512 GB selv.

  3. Sebastian: For operativsystem anbefaler jeg minimum 240GB SSD, men til spill med mer så funker 120GB også veldig godt 🙂 Har fra før av tre SSD-er og disse blir flittig brukt til OS og spill. Gleder meg til det kommer 1TB SSD-er ja 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top