Yes! Nytt Formel 1 spill fra Codemasters!



Jeg
er helt på tuppa etter racingspill og nå har eksperten på området, Codemasters nettopp annonsert F1 2014. Gjett om jeg er i vill jubel nå. Det første spillet jeg anmeldte for Gamereactor for over 12 år siden, var nettopp et F1-spill, men den gang var det Electronic Arts som stod bak.

F1-spill er ikke som andre spill og krever virkelig sin mann. Det å kjøre med åpne jul er ikke enkelt og med at jeg også er fan av simualtorspill, så kjører jeg alltid disse spillene med mest mulig vanskelighetsgrad bare for å få utfordringen. Om du tror vi må vente lenge på F1 2014, så må du tro om igjen. Spillet vil bli lansert til PC, Playstation 3 og Xbox 360 allerede den 17. oktober. Dessverre for de av dere som sitter med Playstation 4 og Xbox One, så kommer ikke spillet til disse formatene. Ut i fra det jeg har hørt, holder Codemasters på å lage en helt ny grafikkmotor for sine bilspill og det for å tilpasse seg den neste generasjons konsoller.  

Spill er sunt anbefaler F1 2014!

Gleder du deg til spillet? 

#codemasters #bandainamco #bilspill #racingspill #f1 #formel1 #gamer #gamerpc #gamingpc #pcgaming #consolegamer #pcgamer #gaming4life #gamer4life #gaming #simulator #simulasjon #ilovegaming #lovegaming #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #creative

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

8 thoughts on “Yes! Nytt Formel 1 spill fra Codemasters!

  1. Gleder meg sykt , F1 2013 er det spillet jeg har spilt mest det siste året, å ser virkelig fram til et nytt spill i serien. Håper dette blir minst like bra !

  2. Følger du med på Formel 1 sesongen da Bernt?
    De endret jo reglene for denne sesongen og regner med at codemasters spill tar med disse inn i spillet =)

  3. En ting som er litt synd er at pga de ikke har lov til å reklamere for alkohol, så blir utsende på blant annet Williams bilene helt annerledes en i virkeligheten. Det ødelegger litt synes jeg.

  4. Hei Bernt!
    Vet at dette er litt “off topic” men lurer på om du vet noe om Codemasters har planer om å lage et nytt dirt spill?

  5. Aleksander: Ikke off topic det vet du 😉 Regner med at Codemasters kommer med et nytt DiRT spill neste år. Tipper de er gått i gang med en helt ny grafikkmotor til den neste generasjonen konsoller og samt PC. Slik jeg ser det, vil dere neste spill være et nytt DiRT. Tipper vi vil få en annonsering innen julen ringer inn 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top