Flere som gleder seg?

Om ikke dere gjør det, så gjør jeg det. Et av de spillene jeg gleder meg mest til i høst er FIFA 15 og som garantert kommer til å bli flittig spilt her i heimen. FIFA 14 har virkelig fått kjørt seg her hjemme og hvor både jeg og barna har spilt sammen. Den beste kvalitetstiden synes jeg er når vi kan møtes sammen og spiller mot hverandre. Ikke noe er mer moro enn det i mine øyne. Jeg koser meg, barna koser seg og spesielt med at de knuser meg så og si alle ganger vi spiller FIFA 14, men hva gjør vel det når jeg ser hvor moro barna har. Ikke noe er bedre enn det. 

er det ikke så altfor lenge til FIFA 15 kommer. Både jeg og barna gleder oss stort til den dagen spillet står og surrer i Playstation 4. Da blir det livåt her i huset. Spesielt min sønn på ni år er helt i skuddet. Han har søkt opp alt som kryper og går av filmklipp på youtube av FIFA 15 bare for å så en smakebit på hvordan det blir. Dette filmklippet har han ikke sett ennå, så nå gleder jeg meg til senere i kveld. Da skal jeg nemlig vise han det og regner med at forventningene ikke blir noe mindre av den grunn. 

Spill er sunt anbefaler FIFA 15 som et godt familiespill.

Flere som gleder seg til FIFA 15? 

#fifa #fifa14 #fifa15 #easport #electronicarts #ea #sport #spill #nextgen #konsoll #gamer #consolegamer #konsollgamer #gamerdude #familiespill #spillersunt #playstation4 #ps4 #sony #lovegaming #ilovegaming #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Flere som gleder seg?

  1. Fotball spill er ikke helt min greie skal jeg inrømme 🙂 Men skjønner at de som liker fotball elsker disse spillene 😀

  2. Izayoi: Var faktisk enig der, men etter å ha spilt sammen med barna, så synes jeg det er moro og spesielt å se gleden til barna når de knuser meg 😉 Selvsagt er det ekstra moro når jeg klarer å få mål på dem 😉

  3. Ja, det kan jeg tenke meg ^^ Jeg spilte med mine foreldre når jeg var liten, og det var ingenting som var morsommere enn å slå begge to! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top