Vil du se en fjernet scene fra filmen The Amazing Spider-Man 2?

The Amazing Spider-Man 2 er ute nå på DVD og blu-ray. I den sammenhengen har jeg mottatt et filmklipp som jeg tenkte å dele med dere. Dette er en scene som blant annet ikke ble med i den ferdige filmen. Selv om jeg ikke er regissør, så skjønner jeg i grunnen ikke det. Scenen var jo stilig med fete filmeffekter. Har ikke sett filmen ennå, men spørs om jeg blir nødt til å få tak i den nå på blu-ray og se om filmklippet hadde noe å gjøre i filmen. 

Er du fan av Marvels mange karakterer? Liker du Spider-Man eller har du andre superhelter som du liker bedre?

Her er det unike filmklippet som ikke ble med i den ferdige versjonen;

Få med deg The Amazing Spider-Man 2 på Blu-ray, DVD & Digital

#spiderman #film #movie #marvelcomics #marvel #bluray #dvd #gamer #lovemovies #gamerdude #pcgamer #consolegamer #sonypictures 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Vil du se en fjernet scene fra filmen The Amazing Spider-Man 2?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top