Hvordan reagerte de eldre på Oculus Rift?

Den teknologiske verden går fremover med stormskritt og jeg er bra sikker på at det er mye som jeg til dags dato ikke har fått oppleve ennå. Jeg har fått med meg utviklingen fra de små håndholdte elektroniske spillene og frem til i dag med den herlige teknologien Oculus Rift. En enorm utvikling som jeg har vært så heldig å få oppleve. Selv om jeg er “gammel” i manges øyne, så føler jeg meg veldig ung til sinns og det tror jeg kan takke interessen min for spill og det spillverdenen har gitt meg av opplevelser.

I dag finnes det faktisk noen fra den eldre generasjonen som spiller spill og som faktisk gjør det svært godt i skytespill som f.eks. Call of Duty og Battlefield. Jeg kjenner flere eldre som digger spill som Civilization, SimCity, Flight Simulator med mer. Tenk deg om noen fra den eldre generasjonen fikk prøve det Oculus Rift har å by på? Hvordan tror de ville ha taklet den? Skal ærlig innrømme å si at jeg skrattet godt da jeg så deres reaksjoner. Det som kanskje overrasket meg mest var hvor positive de var til denne spennende teknologien. For dette er fremtiden og tenk deg hvilke muligheter som finnes. Er veldig spent på hvor mye jeg får oppleve før jeg går i graven med mine spill, konsoller og gaming PC. 

Hvordan tror du f.eks. dine besteforeldre ville ha reagert om de fikk prøve Oculus Rift? 

#oculusrift #gamling #reaction #reaksjon #spill #teknologi #spilling #game #gaming #gamer #pcgamer #pcgaming #gamerdude #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #creative #consolegamer #consolegaming #ilovegaming #spillersunt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top