Sosial kjøring i The Crew



Noe
av beste jeg vet er å spille sammen med noen. Å samarbeide om å ta ut fienden eller å slå motstanderne langt ned i støvla er utrolig moro. Du får en god følelse inn i deg. Det er denne følelsen som gjør at jeg er en glad gamer. Spill gjør meg glad. Det er mitt opium og får blodet til å bruse når brett etter brett gjennomføres, mil etter mil kjøre. Herlig. 

Et av de spillene jeg virkelig ser frem til i høst og førjulsvinter er definitivt The Crew. Racingspillet tok meg med storm. Størrelsen på spillet, Oppgradere de fete bilene, Omgivelsene og sist men ikke minst muligheten til å spille på lag. Alt dette sammensurret i en diger bolle med minner fra spill som Need for Speed Underground og Test Drive Unlimited. Spillserier som jeg har forelsket meg. Det å kunne kjøre gjennom hele USA har alltid vært en drøm for meg og fra den 11. november får jeg denne muligheten. Nærmere uttrykket “i pose og sekk” kommer man ikke med The Crew.

Tidligere i sommer har jeg fått muligheten til å delta i beta tester og dette har selvsagt medført til at jeg har forelsket meg i bilspillet og nå føles det ut som om tiden frem mot lansering snegler seg av sted. Om du er i båsen simulatorbilspill, så er nok ikke dette The Crew noe for deg. Nærmere arcadebilspill kommer du ikke og for meg er det midt i blinken med at jeg hittil i år stort sett har spilt simulatorbilspill. 

Spill er sunt anbefaler The Crew!

Her forresten det siste filmklippet fra spillet. Gleder du deg til The Crew og hva gleder du deg mest til med spillet?

#thecrew #ubisoft #racingspill #bilspill #ivorytower #racing #usa #gamer #gaming #pcgamer #pcgaming #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #ilovegaming #gamerdude 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top