Kloakken går rett i elva…

Som ordfører er det du som bestemmer. Du kan gjøre hva som helst om du vil spare utgifter og sørge for at byens kloakk går rett i elva. Om dine innbyggere blir fornøyde er nå lite trolig, men hva gjør man vel ikke for å spare penger. I Cities Skylines er det du som bestemmer. Du er guden, ordføreren som enten blir elsket eller hatet. Dine valg sørger for å bringe byen din videre til nye høyder og til å bli en metropol. 

Sett opp parker, bygg skikkelig veisystem, pass på at innbyggerne får harmoniske områder å bygge på. Nå har et nytt kfilmlipp fra det kommende bybyggespillet Cities Skylines dukket opp på youtube og dette kan du selvsagt få med deg her i bloggen min. 

Cities Skylines er et av de spillene jeg gleder meg mest til i 2015. 

Spill er sunt anbefaler kreative spill slik som Cities Skylines.

Hva synes du? Ser det bra ut?

#paradoxinteractive #colossalorder #bybyggespill #simulator #simulasjon #gamer #pcgamer #pcgaming #gamerdude #ilovegaming #spill #game intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #citiesskylines
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Kloakken går rett i elva…

  1. haha, må helt klart ha det her 🙂 Jeg ble veldig skulle i SimCity, det føltes så.. limitert på mange måter. Kloakkfossen er jo bare fantastisk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top