Der vil jeg kjøre!


Nydelig solnedgang…

Opp igjennom mine mange år som spillentusiast har jeg opplevd å kjørt mang ei mil på diverse racingbaner verden rundt. Du vil nok sikkert tenke at det ikke er det samme å kjøre bilspill som å kjøre i virkeligheten, men der tar du feil. For banene vi kjører i bilspill er tilnærmet lik de som finnes i virkeligheten både med omgivelser og hvordan banene er bygd i henhold til kurver, langstrekker og bakketopper. En av mine favorittbaner er Mount Panorama – Bathurst. Dette er en bane som er veldig variert og har veldig mange oppover og nedoverstrekninger. Rett og slett en herlig bane. 

Nylig mottok jeg en skokk med skjermiser fra noen av banene vi får tilgang til i det kommende Project CARS og kan først som sist si at dette kan ikke bli annet enn bra. Sjekk grafikken, sjekk omgivelsene! Her sikles det i strie strømmer. 

Den 21. november er det klart for racingspillet Project CARS som for meg ser ut til å kunne bli Game of the Year for bilspillsjangeren.

Jeg gleder meg, gjør du?

#projectcars #slightlymadstudios #bandainamco #racing #racinggame #bilspill #gamer #gaming #pcgaming #pcgamer #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #ilovegaming #spill #game #nextgen

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top