Pagan Min: Den brutale kongen av Kyrat

Det finnes mange brutale mennesker her i verden og som ikke går av veien for verken kappe hue av noen eller torturere. Spesielt Islamisk Stat har i den senere tiden gjort oss oppmerksomme på deres grufulle handlinger og på youtube har de lagt opp flere innslag med hodekapping. 

Om du kaster et blikk på det kommende Far Cry 4 så vil du få oppleve en annen ganske så brutal personlighet, nemlig Pagan Min. Han går ikke av veien for å ta livet av hvem det måtte være så blodspruten skvetter til alle kanter. Dette vil du fort finne ut i det nye filmklippet fra Far Cry 4 som kommer til PC, Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360 og Xbox One den 18. november. 

Gleder du deg til spillet? Hva ser du mest frem til å gjøre i spillet?

#kongenavkyrat #farcry4 #ubisoft #spill #game #gamer #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #intel #kingston #benq #gigabyte #coolermaster #kingofkyrat #nepal #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Pagan Min: Den brutale kongen av Kyrat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top