Pimp my ride!

Er det noe jeg savner så er det bilspill ala det gode gamle Need for Speed Underground hvor du kunne pimpe bilene dine til de ugjenkjennelige. The Crew som den 2. desember blir lansert gir deg nettopp denne muligheten. Jeg har to ganger vært med på betatesten av spillet og digget det jeg prøvde. Ble nesten som aftermath etter betarestene. Gleder meg i alle fall sykt til The Crew kommer ut. 

I det Crew kan du pimpe bilene dine til det ugjenkjennelige og som om ikke det var nok, så kan du gjøre om f.eks. en Ford Mustang til å bli en skikkelig rallybil. Er ikke det rått så vet ikke jeg? Det er en ting du skal ha i mente, The Crew er ikke en bilsimulator, men et skikkelig arcade bilspill. 

Her er i alle fall traileren som viser deg pimpemulighetene du har i spillet.

#thecrew #ivorytower #ubisoft #bilspill #racing #pcgamer #consolegamer #pcgaming #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #ilovegaming #spillersunt #spill #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top