Eksklusivt filmklipp fra Appleseed Alpha!

Er du stor fan av animerte filmer og spesielt interessert i sci-fi, så har det kommet en film jeg tror du kanskje vil like. Filmen heter Appleseed Alpha og er lagd av den japanske regissøren Shinji Aramaki. Om du ikke har sett tidligere Appleseed-filmer så fortvil ikke. Denne animefilmen fokuserer på karakterene til Deunan og Briareos i deres kamp for å overleve etter en svært så ødeleggende verdenskrig. Den første Appleseed film kom ut på DVD i 2004, og i løpet av ti år har det skjedd betydelige fremskritt i animasjonsteknologien.  

Man merker fort forbedringene i motion capture. Dette gjør at animasjonene i filmen blir utrolig virklighetstro og som gjør filmen veldig bra. Hele 30 personer jobbet med motion capture og det har medført til en meget godt animert Appleseed Alpha. 

I løpet av helgen tenkte jeg å se filmen og se om den var noe tess. I alle fall, her et eksklusivt filmklipp fra filmen Appleseed Alpha og håper du synes den ser bra ut. 

Liker du slike filmer? 

#appleseedalpha #appleseed #alpha #animation #animasjon #film #anime #movie #gamer #ilovegaming #ilovemovie 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top