Disse spillene venter jeg med stor spenning på!

November og desember i år ser sykt bra ut for oss som er spillentusiaster. Storspillene kommer som perler på en snor og jeg vet tiden fremover kommer til å bli fylt med herlige spillopplevelser. Flere vil nok hevde at jeg kanskje er litt for mainstreamaktig når det kommer til spill, men det bryr jeg meg katta i. Jeg er stort sett veldig positiv til spill så fremt de klarer å underholde meg. Da er jeg fornøyd. 

De spillene jeg venter med spenning på er;

Call of Duty: Advanced Warfare -> Lanseres den 4. november til en rekke formater. Jeg venter spent på PC-utgaven med bedre grafikk og med bruk av tastatur pluss mus. Spillet minner meg utrolig mye om en blanding mellom Crysis og Titanfall, spill som jeg liker godt. Sist men ikke minst, har utvikleren Sledgehammer klart å få med Kevin Spacey i en hovedrolle noe som gjør at jeg gleder meg enda mer. Det er ikke mange dagene igjen og er spent på hva spillet vil inneholde. 

Assassin’s Creed: Unity -> Lanseres den 13. november til PS4, PC og Xbox One. Jeg har i det siste virkelig fått sansen for Assassin’s Creed-serien og spesielt med tanke på hvor godt spillene skildrer ulike historiske hendelser fra den virkelige verden. Jeg har flere ganger spurt meg selv hvorfor ikke skoler er mer flinke til å bruke spillserien i undervisningen. Assassin’s Creed: Unity tar oss med til den franske revolusjonen og spillet ser sykt bra ut for å si det mildt. 

LEGO Batman 3: Beyond Gotham -> Lanseres til en rekke formater den 14. november. LEGO-spillene er utrolig populære her i huset og hvor jeg og sønnen min på ni år spiller slavisk. Spillserien engasjerer oss begge og hvor vi spesielt samarbeidsdelen fungerer godt. Spillbarheten er det som fremmer spillserien og noe som garantert kommer til å bli bra i dette spillet også. Spill to personer samtidig er det som gjør LEGO-serien så moro. 

Grand Theft Auto V -> Lanseres til PS4 og Xbox One den 18. november. Har lenge ventet på at spillet skulle dukke opp til neste generasjons konsoller og nå er det ikke mange dagene til det skjer. Er så utrolig spent på hvordan grafikken blir på konsollutgaven. Selv om jeg er ufattelig dårlig med bruk av gamepad i spill på konsoll, så er det bare å innrømme at jeg ser frem til spillet til konsoll. I midten av januar neste år kommer spillet til PC og da skal du være trygg på at spillet skal kjøres igjennom igjen da med mus og tastatur. 

Far Cry 4 -> Lanseres til PS4, Xbox One og PC den 20. november. For øyeblikket spiller jeg Far Cry 3 så mye jeg kan. Må gjennomføre spillet før oppfølgeren dukker opp. Far Cry-serien liker jeg godt, spesielt med tanke på friheten man finner. Her må man passe seg for alt. Om det ikke er fiender som prøver å gjøre livet surt for en, så er det ville dyr. Lydene, grafikken, detaljene, friheten, historien og holdbarheten er det som gjør Far Cry-serien så unik. Gleder meg sykt mye til Far Cry 4.

-EMOL8HWrMU

Dragon Age: Inquisistion -> Lanseres til en rekke formater den 21. november. Jeg har alltid vært fan av Dragon Age-serien og mulighetene som man finner. Spesielt handlingen i spillserien har jeg alltid likt samt mulighetene til å personliggjøre karakteren din. RPG-spill er herlige spill og som gjør at du får mange, mange timer med god underholdning. Gjennom den siste tiden har jeg siklet stort etter å ha sett flere filmklipp fra Dragon Age: Inquisition.

Sonic Boom: Rise of Lyric -> Lanseres til Wii U og 3DS den 21. november. Har helt siden jeg var en “liten” pjokk vært stor fan av Sonic. De første spillene har festet seg langt inn i spillhjertet mitt. De to siste spillene i Sonic-verdenen har vært meget gode og ført serien rett tilbake til røttene. Derfor gleder jeg meg stort til Sonic Boom: Rise of Lyric som faktisk ser meget godt ut.

LittleBigPlanet 3 -> Lanseres til PS3 og PS4 den 26. november. Noe av de beste “barnespillene” finner du i LittleBigPlanet-serien. Perfekt plattformspillserie og hvor du i tillegg kan bruke dine kreative evner og lage egne brett og utsmykke brettene som finnes. Sackboy er en søt spillkarakter som treffer mange spillentusiaster, gamle som unge. Nå kommer spill nummer tre og vi gleder oss.

Super Smash Bros. Wii U -> Lanseres til Wii U den 28. november. Super Smash Bros Brawl til Wii ble utrolig populært her i huset og rundt omkring i spillverdenen. Selvsagt visste vi at serien ville dukke opp til Wii U og det gjør den altså om ikke så altfor lenge. Familien Sandnes gleder seg stort selv om jeg vet at mine barn kommer til å knuse meg. Artig likevel.

EPy4vefsvcw

The Crew -> Lanseres til PS4, PC og Xbox One den 2. desember. Spillet som har blitt utsatt noen ganger kommer i begynnelsen av desember. Selv har jeg hatt gleden av å være med på to betatester og vet litt hva racingspillet bringer når den tid kommer. Å kunne cruise rundt i hele USA har alltid vært en drøm for meg og nå får jeg sjansen og det med biler som kan oppgraderes til det ugjenkjennelige. Mange millioner muligheter å pimpe doningene gjør spillet meget spennende. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et bilspill som jeg gjør med The Crew. Jeg og noen venner har bestemt oss å lage et crew i spillet og da skal vi erobre verden…eh, USA.

der har du listen over spill jeg ser frem til før jul. Det er mange store AAA-spill her og jeg gleder meg sykt mye til disse to siste måneder i året. Spillhjertet mitt dunker verre enn verst for tiden og det er kanskje ikke så rart med tanke på at så mange spill dukker opp.

Hvordan ville din liste ha sett ut? Er det spill du gleder deg stort til?

ut2hoNDVhTU

#Callofdutyadvancedwarfare #assassinscreedunity #legobatman3 #grandtheftautov #farcry4 #dragonageinquisition #sonicboomriseoflyrics #littlebigplanet3 #supermsashbroswiiu #thecrew #gamer #consolgamer #pcgamer #gaming #spill #game #consolegaming #pcgaming #ilovegaming

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top