Velkommen til foredraget Spill er sunt!

Som foredragsholder er det travelt for tiden. Det går slag i slag med foredragene. Spesielt november måned er travel som rakkern med flere store foredrag. I den nærmeste tiden skal jeg først til Tromsø og holde foredrag på Landskonferansen for Ungdom og Fritid. Dette foredraget skjer førstkommende mandag 10. november. Jeg har aldri vært i Tromsø før og derfor gleder jeg meg en god del til dette foredraget. 

Som du ser på bildet helt i toppen så skal jeg holde foredraget Spill er sunt på Elkjøp Megastore Lørenskog den 20. november. På dette foredraget skal jeg blant annet ta for meg spill som hele familien kan spille, hvilke konsoller som finnes, aldersmerking av spill, hvilke spill som egner seg til de forskjellige aldersgruppene, positivt og negativt med spilling og hvordan gjøre spill til en sunn aktivitet både for den minste og pappaen som gjerne også vil spille litt. Foredraget på Elkjøp Megastore på Lørenskog er åpent for alle. Det eneste man MÅ gjøre er å melde seg på med å sende en mail til [email protected] og oppgi hvor mange som kommer. 

Den 27. november skal jeg holde et foredrag på en Fagkonferanse for 3D design på Stjørdal. På dette foredraget skal jeg snakke om spill og spillutvikling. Hvordan tjene penger på spillutviklingen? Dette foredraget er mer beregnet for de som er innenfor blant annet spillutvikling. Dette foredraget skjer på Ole Vigs Videregående skole. 

Med andre ord, det er mye som skjer fremover og jeg gleder meg stort til disse foredragene. Det å kunne forkynne om spillenes verden er noe jeg liker godt og spesielt til foreldre som ikke er helt inne på det som skjer i spillverdenen. De får som oftest hakaslepp når de ser hvor langt spillene har kommet i dag og hvordan de fenger en hel verden. 

Følg med på facebooksiden til Spill er sunt for mer info om foredragene.

Så er det bare å ønske deg hjertelig velkommen til foredraget mitt Spill er sunt! 

#spillersunt #elkjøp #spillutdanning #spillutvikling #spill #gaming #spilling #gamer #pcgamer #pcgaming #consolegamer #consolegaming #ilovegaming #healthygaming #

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

2 thoughts on “Velkommen til foredraget Spill er sunt!

  1. Artig å sjå at det går godt med foredraget dett Bernt! Du må ta kontakt med Jan Marius når du e i Tromsø vettu! Privatsjåfør! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top