Spennende simulering i Cities Skylines!

Et av neste års mest spennende spill er uten tvil Cities Skylines som utvikles til PC og sikkert også Mac etter hvert. Spillet gir deg muligheten til å bygge opp en metropol hvor du som ordfører må passe på slik at innbyggerne dine er fornøyde. I spillet finnes det mange forskjellige simuleringer og en av disse er blant annet bruken av vann og elver. I tillegg får vi se hvordan veisystemet kan bygges og hvordan takle massiv trafikk inn og ut av byen. 

Se traileren nedenfor og du får en kjapp innføring i dette. Skal ærlig innrømme at jeg gleder meg stort til spillet som ser meget spennende ut. Spesielt muligheten til å bygge “uendelige” store byer. Grafikken ser også bra ut. Flere som gleder seg? 

Spill er sunt anbefaler spill som dette. De er kreative og hvor spilleren hele tiden må tenke på hvordan samfunnet i byen skal fungere. 

#citiesskylines #paradox #simulator #simulasjon #gamer #gaming #ilovegaming #pcgamer #pcgaming #pc #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster bybyggespill #citybuilder  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top