Jul

Julestemningen kommer med denne låten!

En av de artistene som blir flittig spilt her i huset er Melanie Thornton i disse “juletider”. Låten hennes Wonderful Dream (Holidays are coming) er utrolig fin og som du sikkert hører, så ligner den Coca Cola sin populære TVreklame. Coca Cola reklamen er i alle fall en klassiker her hos oss. Selv om låten Wonderful Dream (Holidays are coming) lever i beste velgående så gjør dessverre ikke Melanie Thornton det. Hun døde i en tragisk flyulykke november 2001. 

Her er i alle fall en låt som gir oss julestemning. Hva synes du om den? Hvilken låt gir deg god julestemning? 

#melaniethornton #cocacola #jul #julestemning #musikk #låt #hit #music #christmas 

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Julestemningen kommer med denne låten!

  1. Jeg elsker den sangen jeg. Man kan sikkert si mye om Cola, men jeg liker julereklamene deres. Synes den for i år var kjempesøt, selv om det er en reklame for å drikke cola 🙂

  2. Izayoi: I know 🙂 Er veldig glad i den reklamen med lastebilen som kjører igjennom landsbyen og hvor alle lysene tennes. Nydelig reklame 🙂 Men låten der er også utrolig fin da 🙂

  3. Er vanskelig å ikke komme i julestemning av Coca Cola sine julereklamer ja 🙂 Flott sang!
    Personlig er jeg veldig glad i gamle julesanger som It’s the Most Wonderful Time of the Year av Andy Williams, The Christmas Song av Nat King Cole og I’ll Be Home For Christmas av Doris Day 🙂 Michael Buble sitt julealbum er også veldig fint 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top