Et av årets store spill!

Året 2015 kommer til å bli et av de største innen min tid som spillentusiast. Som du garantert har fått med deg, så liker jeg mange forskjellige typer spill. Alt fra strategiske spill til actionspill og skytespill. Spilling er min måte å fly fra virkeligheten og inn i min egen boble hvor kun jeg er sjef. Alle har sunt med å rømme fra dagens kjas og mas og hvor man kan gjøre det man vil, om det er spilling, sykling, skigåing, fotball, strikking eller gå turer i naturen. Vi er alle forskjellig, men like fullt så er det viktig for oss å kunne bruke tiden på noe vi har lyst til. 

Jeg bruker min dyrebare fritid på å spille spill. Selvsagt må denne tiden tilpasses familien og de hverdagslige gjøremål. Når alle regler og rammer er fulgt, ja så er det bare å kose seg litt spilling. 

Som jeg skrev tidligere, så er det mye som skjer i år når det kommer til spillanseringer. For å si det slik, det er mange spill jeg gleder meg stort til i år og disse spillene dekker mange forskjellige sjangere. Et av spillene som jeg gleder sykt mye til er bilspillet Project Cars hvor Slightly Mad Studios står som utvikler av. Jeg har helt siden jeg ble introdusert for Pitstop på Commodore 64 vært superinteressert i bilspill og har siden da fått med mange gode bilspill på PC og konsoll.

Da jeg fikk se det første filmklippet fra Project Cars, hadde jeg store problemer med å tro at dette skulle bli et bilspill. For grafikken var så inn i hampen fin. Glansen i lakken var vidunderlig, detaljene på bilene var top notch og de utrolige flotte omgivelsene fikk gamerhjertet mitt til å hoppe ekstra hardt. Project Cars skulle egentlig ha vært lansert i november i fjor, men ble utsatt til 20. mars i år. Årsaken til utsettelsen var at utvikleren Slightly Mad Studios ville perfeksjonere spillet enda mer. Det kan vi nå egentlig ikke si noe på og vet at vi da får et enda bedre spill enn om det hadde blitt lansert i november i fjor.

Inntil Project Cars dukker opp så koser jeg meg allerede med to herlige bilspill på PC, nemlig Grid Autosport og The Crew.

Spill er sunt anbefaler Project Cars!

Hva synes du om Project Cars? Ser det bra ut?

#pc #slightlymadstudios #bandainamco #bilspill #racingspill #racinggame #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #gamer #gaming #spillersunt #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top