Love me like you do…

Ellie Goulding har det med å komme med hitlåter for tiden og en av låtene jeg tror kommer til å toppe hitlistene i lang tid fremover er den offisielle låten til den kommende filmen Fifty Shades of Grey. Bøkene som er en trilogi har solgt i over 100 millioner eksemplarer på verdensbasis og som tar for seg tabubelagt sex. Selv har jeg fått spørsmål fra min kjære om å bli med og se filmen, men er litt skeptisk. Har ikke lest bøkene og kommer nok garantert ikke til å gjøre det heller, men får se når filmen kommer på kino 13. februar.

Når det gjelder denne offisielle låten, så kan jeg først som sist innrømme kommer til å bli spilt en del. En nydelig låt som fenger meg.

Skal du se filmen og hva synes du om låten?

#hitliste #hitlåt #music #musikk #elliegoulding #lovemelikeyoudo #blog #blogg #gamer #ilovegaming #pcgamer #konsollgamer #ilovemusic #fiftyshadesofgrey #movie #kino #kinomusikk #cinema 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top