Drømmer du om å kjøre et stort vogntog i Norge?

Er det et spill jeg selv har hatt utrolig mye glede av så er det Euro Truck Simulator 2. Dette er et spill som simulerer hvordan det er å kjøre store vogntog rundt omkring i Europa. Her må du kjøre etter trafikkreglene, kjør forsiktig slik at ikke lasten blir ødelagt og sørg for å tjene gode penger på det du frakter fra by til by. Et sunt og godt spill med andre ord som passe alle aldre. 

I spillet må du følge med på kart, skilter og du må sove noe som også er påbudt. Om du ikke gjør det, kan det ende opp med en katastrofetur hvor du får lite penger igjen, kanskje til og med tape penger. 

I løpet av våren kommer en tilleggspakke jeg virkelig gleder meg til. Selv om det er moro og kjøre i Europa, så har jeg alltid drømt om å kjøre digitalt vogntog i Skandinavia. Denne muligheten får jeg faktisk om ikke så altfor lenge. Da kommer nemlig en DLC/tilleggspakke til Euro Truck Simulator 2 og hvor utvikleren SCS Software har jobbet i over et år med den. 

Utvikleren har oppdatert grafikken slik at simuleringen føles bedre ut. Flere detaljer er lagt til og kjente selvsagt landemerker finnes med i tilleggspakken. Jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til å spille. 

Her er et youtube-klipp som presenterer en god del fra nettopp denne tilleggspakken over Skandinavia. Bare å glede seg med andre ord. 

Spill er sunt anbefaler Euro Truck Simulator 2.

#eurotrucksimulator2 #dlc #simulator #simulasjon #spillersunt #gamer #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #gaming #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #xfx #skandinavia 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Drømmer du om å kjøre et stort vogntog i Norge?

  1. Yess! Takk for at du raporterte dette, Bernt Erik! 😀
    Elsker å kjøre Euro truck med wheel, og helt siden de slapp Going East dlc’en så har jeg øsnket meg “Going North”, eller skandinavia da. Dette blir knall 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top