Big Hero 6 figurer til Disney Infinity 2.0!

Jeg og min sønn elsker Disney Infinity og de muligheter som ligger til rette i spillet. Ikke bare er det underholdende, men det er også veldig kreativt. Det vil si, gjennom å samle ting og tang kan du bruke disse tingene å lage egne brett. Disse brettene kan igjen deles med andre og hvor du f.eks. kan invitere en venn til å prøve brettet du har lagd og konkurrere mot hverandre. Rett og slett genialt. 

En annen ting vi liker godt med Disney Infinity er alle de herlige figurene som finnes og kan samles på. Tenk deg, en hel verden med Disneys kjente og kjære karakterer finnes. Min favoritt er og blir Mikke Mus. I dag kommer to nye figurer for salg og disse stammer fra filmen Big Hero 6 som har premiere på norske kinoer fra i dag av. 

Alle figurer har sine spesielle egenskaper og det har disse nye også. Min sønn hoppet opp og ned da han så hvilke figurer det var. For de nye figurene er Baymax. Han bruker sin heftige rakettneve og flykrefter i kampen mot fiendene. For å si det slik, han slår hardt i fra seg. Videre har vi Hiro og han kan bruke sine mikroroboter. Denne egenskapen er råherlig å bruke. Så har Hiro noen skikkelig boosthopp som gjør at han kan “sprinte” i lynest hastighet hvor det måtte være. Som om ikke det er nok, så kan han drive med massiv spionering og dette er gunstig med tanke på å se hvilke fiender man stor ovenfor. 

Jeg har en rekke ganger skrevet om Disney Infinity i min blogg og igjen vil jeg skryte av hvor bra det er. Selv om det koster å kjøpe inn figurene, så skal dere bare vite at dere får god valuta for pengene og mye god og kreativ underholdning for de som spiller spillet. Nå skal jeg ikke skrive mer, for min sønn står å sliter meg bort fra tastaturet. Han vil spille med de nye figurene Baymax og Hiro sammen med meg og det skal han selvsagt få lov til. 

Spill er sunt anbefaler Disney Infinity.

#disneyinfinity #disneyinfinity2.0 #disney #spill #game #gamer #gaming #spillersunt #konsollgaming #konsollgamer #ilovegaming #playstation4 #ps4 #sony #bighero6 #baymax #hiro

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Big Hero 6 figurer til Disney Infinity 2.0!

  1. wendysinfamilie: Hehe 😉 Angry Birds er jo utfordrende i tillegg 😀 Gode, sunne spill det 😉

    iPad er en fin “spillmaskin” for en femåring 🙂

    Kos deg videre og fortsatt en riktig god dag til deg og dine 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top