Vinn 240GB HyperX Fury SSD!

Vinn meget fete premier på årets BondeLAN! En sponsor som virkelig slår på stortromma i år som tidligere år er Kingston. De har gjennom en årrekke sponset BondeLAnmed fete premier og i år er intet unntak. En av premiene man kan vinne er en überfet 240GB HyperX Fury SSD. Tenk, 240GB. Er ikke det bra så vet ikke jeg? I tillegg kan du vinne det meget heftige HyperX Cloud II gaming headset.

I tillegg kan du vinne luer, musmatter, capser, t-shirts, minnepenner pluss masse annet stæsj.

BondeLAN åpner dørene i dag og holder det gående frem til lørdag. Innen da har man hatt muligheten til å delta på en rekke store og små konkurranser. Selv gleder jeg meg til å arrangere et par konkurranser og dele ut fete premier.

Her er noe av det Kingston sponser – se bilder!


#kingston #bondelan #hyperx #hyperxfury #premier #konkurranser #prizes #mainsponsor #fury #dataparty #snåsa #lan #lanparty #vinterferie #gamer #ilovegaming#pcgamer #konsollgamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top