FIFA – det ultimate laget!



Electronic Arts
har gjennom mange, mange år bygget opp litt av en erfaring når det kommer til deres kjente sportspillserie FIFA. Jeg har alltid vært fan av fotballspill og det siden jeg ble hekta på Sensible Soccer på min Amiga. Det spillet åpnet virkelig øynene for fotballspill og siden da har jeg likt å bli underholdt av slike spill. Etter at jeg fikk barn, har jeg selvsagt presentert spillserien for de selv om jeg kanskje ikke burde ha gjort det. For nesten hver eneste kamp knuser de meg langt ned i støvlene til deres store jubel. En ting skal sies, jeg er ikke en dårlig taper, men synes det er moro og se hvordan barna mine koser seg og nyter spillunderholdningen de får servert med FIFA-serien. 

En modus som også er veldig populær er det å spille to personer på samme lag. Dette er moro og når mine barn får besøk av venner, kan du tro de samles om FIFA 15 og spiller både mot og med hverandre. 

I fjor høst ble et nytt spill lansert av Electronic Arts avdeling EA Sports. Spillet jeg tenker på er FIFA 15 Ultimate Team. Dette spillet er så absolutt veldig unikt med at det i tillegg til å ha det moro med fotballspill på skjermen, så kan du samle sammen vennene dine og kjempe mot dem i en heildundrende liga. Her kan dere selge og kjøpe mellom 12 000 kjente og mindre kjente fotballspillere, legge taktikker og bestemme hvordan ditt lag skal fungere på banen mot andre lag. Her kan du dele dine erfaringer på sosiale medier, til og med be inn nye venner inn ligaen i kampen om å bli best. 

Alt av lag, legender innen fotballspillere, kjente stadioner, teknikker og taktikker er med. Å kunne ha en blanding mellom nåtidens stjerner og legendariske stjerner flere år tilbake på samme lag er eksepsjonelt og herlig. Det gjør at du virkelig kan få et unikt lag som sørger for å ta deg til toppen. Om du føler stallen din med spillere er litt tynn,så kan du sågar låne spillere fra andre. Det gjør at det hele føles veldig så virkelighetnært ut og gir deg følelsen av å være en proff fotballmanager.

Selv om du ikke er en rik eier av en fotballklubb, så føles det nesten slik ut. For med et overgangsvindu med fotballspillere så får du nærmest hakaslepp med tanke på hvilket innhold som finnes tilgjengelig. En enorm database av12 000 spillere er bygd opp i spillet og det gjennom mange år med FIFA i toppen som det beste fotballspillet for oss gamere. Om du er gammel eller ung, spiller ingen rolle. Det eneste er at du må ha interessen for fotball og spill. Da vil FIFA 15 Ultimate Team virkelig være noe for deg.

Selv gleder jeg meg til når barna blir såpass store at de skjønner litt hvordan dette fungerer. Da skal de får lov til å bli med i et nettverk som tar de med på nye høyder innen fotballspill på skjermen. Jeg gleder meg til det skjer selv om jeg har en anelse at de sikkert kommer til å knuse meg der også, men til min trøst, så vet jeg at de har det moro og koser seg med digital underholdning og det er nok til å gjøre meg glad.

Om du føler du har en fotballmanagerspire i deg så vil jeg anbefale deg å prøve ut FIFA 15 Ultimate Team. Det er ufattelig innholdsrikt og gir deg titalls timer med god underholdning, om ikke hundretalls av timer. En annen ting, dette er et sunt og godt spill uten noen form for voldelige handlinger. I tillegg må du tenke taktisk, kunne samarbeide med andre i overgangsvinduet og sørge for å holde hodet kaldt for å gjøre det rette valgene av spillere på banen, slik at kamper kan vinnes og hvor du klatrer i på rankingen sammen med dine venner.

Spill er sunt anbefaler FIFA 15 Ultimate Team.

Nedenfor ser du et klipp på hvorfor jeg synes dette er spennende og underholdende.

 

#easports #electronicarts #fotball #fifa #fifaultimateteam #lagspill #teamwork #gamer #ilovegamer #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #spillersunt #spill #game #gaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #pcgaming #konsollgaming #consolegaming 
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top