Jeg skal holde foredrag på The Gathering!

Hva for planer har du den 1. april? Sammen med The Gathering inviterer jeg til foredrag med Spill er sunt. Den 1. april er dagen om du vil høre foredraget mitt og hvor det også blir mulighet for å vinne ganske så fete premier om du kommer med gode innspill og kommentarer. 

Å få denne muligheten er jeg ytterst takknemlig for. The Gathering er en meget stor arena for spilling i alle former og som samler på tusenvis av unge til noen underholdende dager i Vikingeskipet på Hamar. At jeg holder foredraget den 1. april passer godt inn fordi det er da foreldre kommer med sine unge og lemper de av på årets happening. Kan ikke være bedre tidspunkt enn det. 

Mer info om dette finner dere inn på nettsiden til The Gathering!

Foredraget vil bli spesiallaget for The Gathering og hvor jeg blant annet vil snakke om spillutdanning og muligheter som ligger etter endt utdanning. I tillegg vil jeg nevne de mange skoler som tilbyr denne spennende utdanningen. 

håper jeg at du tar turen til The Gathering og Spiller sunt. Det hadde vært utrolig moro. 

Velkommen skal du være!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

11 thoughts on “Jeg skal holde foredrag på The Gathering!

  1. mshildur90: Tusen hjertelig takk 🙂 Synd at du ikke skal nedover da, men får håpe at dette blir så populært at jeg får holde foredrag neste år også 🙂

    Kos deg videre 🙂

  2. TG har jeg ikke vert på siden jeg var ganske mye yngre. Men flott at du får ha foredrag der, det er helt rett publikum! 🙂

  3. Izayoi: Tusen hjertelig takk for det min venn 🙂 Har aldri vært på TG, tro det eller ei, men gleder meg stort til å få oppleve dette herlige eventet som underholder hele Norges gamere.

  4. TG er helt klart en opplevelse 🙂 Jeg har både vært der som “Sau” og som arbeider så det er bare å glede seg. Mye moro og lite søvn ^^

  5. Nei, blir nok ikke noe TG på meg før “tantebarnet” vil dra en tur, da får man ta med seg laptopen og henge med en runde ^^

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top