Forza Motorsport 6 til PC? Please, let it happen!

Etter å ha lest en nyhet på Gamereactor, så var det nærmest jeg lettet fra stolen i ren glede. For i dag presenterer Gamereactor et rykte som jeg krysser alt av fingre og tær på er tilfelle. For ryktet vil ha det til at Turn 10s herlige bilspillserie Forza Motorsport kanskje dukker opp til PC. Om det så er tilfelle, så vil jeg juble så høyt at jeg er sikker på at Turn 10 vil høre det. Er det en bilserie jeg har håpet ville dukke opp til PC så er det nettopp Forza Motorsport-serien. 

Under årets GDC-messe som går av stabelen i Los Angeles as we speak, kan faktisk Microsoft komme til å annonsere at Forza Motorsport 6 til PC. Som en stor bilspillentusiast, så er dette nesten for godt til å være sant om det skulle skje. Så jeg krysser alt av fingre og tær for at dette er reelt og at spillet dukker opp til PC. Det ville har varmet mitt store bilspillhjerte enormt og hvor min venn Kent Are Grongstad vil få en reel kamp mot meg om hvem som er kongen på veien. 

Spill er sunt anbefaler Forza Motorsport 6 som et utfordrende og underholdende spill fritt for vold.

Flere som håper på at Forza Motorsport 6 kommer til PC? 

#turn10 #microsoft #gamereactor #bilspill #racinggame #racing #spill #game #pc #forzamotorsport6 #forzamotorsport #forza #pcgamer #pcgaming #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #spillersunt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top