Let’s play Cities Skylines with Skye Storme!

Yes! Endelig har Skye Storme mottatt en preview-versjon av det kommende og meget spennende Cities Skylines hvor den finske utvikleren Colossal Orders står bak. Dette er et spill jeg kommer til å bruke mange, mange hundre timer på og spesielt med tanke på hvilke muligheter som ligger i dette bybyggespillet. 

Det første jeg legger merke til er hvor lite penger man starter med og hvor forsiktig man må være helt i starten av spillet. Her gjelder det å balansere hva du bygger av veier, hus, butikker og fabrikker i tillegg til at du trenger strøm og vann til dine første innbyggere. For følger du ikke med, så er pengene borte på et øyeblikk. 

Min venn Skye Storme har altså lagd noen videoer hvor han forklarer hvordan man starter opp. Den 10. mars så lanseres spillet og jeg har selvsagt for lengst startet nedtellingen til spillet dukker opp. 

Her er i alle fall “Let’s play” videoene til Skye Storme. Når jeg mottar spillet, håper jeg også å kunne dele mine erfaringer med spillet.

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines som et kreativt spill hvor man lærer å kontrollere en metropol. 

Gleder du deg til Cities Skylines?

#citiesskylines #colossalorder #paradox #citybuilder #bybyggespill #pcgame #pcgamer #pcgaming #pc #spill #letsplay #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #spillersunt #gaming #gamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top