Vinn fete premier på TG!

Jepp, om du kommer på foredraget mitt Spill er sunt på The Gathering, så har du faktisk sjansen for å vinne meget fete premier. Alt fra spill til headset, musmatter, filmer og andre stilige spill og filmeffekter. Den 1. april skal jeg holde tre foredrag, det vil si kl. 10:00, 13:00 og 15:00 og alle er hjertelig velkommen til å delta. 

Spill er sunt er et foredrag som tar sikte på å hjelpe foreldre i et komplekst spillunivers som deres barn befinner seg i. Det viser seg nemlig at foreldre i dag ikke har den minste anelse på hva barna deres spiller og hva som skjer fremfor skjermen. Jeg vil gi et balansert blikk på det man opplever som gamer. Det vil også bli snakk om hvordan foreldre kan bli en større del av spillingen til sine barn og hvordan de kan få til et godt harmonisk forhold når det kommer til spilling. 

Jeg vil også snakke om utdannelse og hvilke muligheter som ligger til rette for de som ønsker å jobbe innenfor spillbransjen. Her er det store muligheter og hvor mye penger ligger og venter. Det gjelder bare å gripe sjansen. Mange foreldre i dag har fordommer mot spilling og ser helst at sine barn og unge spiller minst mulig. Mange foreldre synes sågar det å jobbe med spill er dumt og ikke vil gi noe. Der tar de feil. Med godt fokus fra den som vil inn i spillbransjen, så ligger det mange åpne muligheter og gode penger, etter hvert. 

Jeg gleder meg stort til den 1. april og til å dele mine erfaringer, kunnskaper og sist men ikke minst premier som jeg har med meg. Det skal bli utrolig moro. 

En av premiene du kan vinne er to meget fete gamingsett fra hama

Mer info om uRage Gamingset finner du HER.

Med det vil jeg ønske deg hjertelig velkommen til Spill er sunt  på årets The Gathering i Vikingeskipet

#thegathering #dataparty #computerparty #spillersunt #premier #prizes #foredrag #lecture #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #qpad #gamer #pcgamer #konsollgamer 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

One thought on “Vinn fete premier på TG!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top