Fordi jeg kan!

Først vil jeg på det dypeste beklage at jeg ikke har vært aktiv på bloggfronten. Det har vært så innmari mye å gjøre den siste tiden (noe jeg kommer tilbake til), men endelig har jeg her en liten blogg som jeg håper du liker. 

I morgen, det vil si den 14. mars lanseres et spill til PC som jeg har ventet lenge på. Veldig lenge for å si det mildt. Spillet har vært masse i media på grunn av “ekstrem” vold, prostitusjon samt annet innhold som kan være støtende på noen. Kun torturscenen jeg ikke ser frem til og kunne ha vært foruten, men så er Grand Theft Auto V så mye mer enn bare den torturscenen.

Det er mange ting jeg gleder meg til i spillet. Blant annet det enorme området du kan cruise rundt i og oppdage nye stilige detaljer. Den berikende detaljgraden og så skal vi heller ikke glemme onlinedelen i spillet som har fått veldig god kritikk til de andre formatene. Her ser jeg for meg mang en runde med mine kompiser i Trønderbataljonen.

Klokken 00:01 er spillet klart for å spilles i natt og jeg har forhåndsnedlastet spillet slik at det er klart for spilling. Endelig kan jeg få besøke Los Santos på skikkelig vis og det med mus og tastatur, ikke med en gamekontroller som jeg knapt får til å styre med.

Det er kun en bekymring i horisonten og det er mindreårige gamere som vil spille spillet. Det synes jeg blir helt feil for dette er et spill som definitivt ikke egner seg for barn, spesielt med tanke på innholdet. Det er 18 års aldersgrense på spillet og den grensen er der for en grunn. Så tips til foreldre; pass på barna deres slik at de ikke spiller dette spillet, men for oss som er gamle nok og vel så det, så er det en stor dag vi snart går i vente og hvor endelig spillet dukker opp til PC, min “favorittkonsoll”. 

Gleder du deg til PC-utgaven av Grand Theft Auto V eller har du spillet til konsoll? Hva synes du om det og hva liker du best med spillet?  

#grandtheftautov #pc #rockstar #roctstarstudios #fps #firstperson #spill #gtav #gamer #ilovegaming #pcgamer #pcgame #pcgaming #pc #sponsoredby #intel #gigabyte #kingston #benq #xfx #coolermaster #violence #voldispill 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top