Gammerns gamerkanal…

Jepp, gammern har lagd seg en youtubekanal og her vil det bli presentert litt av hvert. Dessverre er jeg ikke på langt nær proff og kommer nok ikke til å bli som de andre youtuberne, men what the heck. Det blir som det blir. 

I gammerns gamerkanal vil det bli presentert litt av hvert av spill, ting jeg opplever som gamer og hvordan livet til en firebarnsfar er. Her er det mye som skjer og jeg kan love deg at det kommer til å bli mye rart, interessant og forhåpentligvis underholdende, selv om jeg er en tørrpinne…

Velkommen til youtubekanalen min!

Den første videoen er hvor jeg presentere nye hodetelefoner fra Sony, nemlig MDR-10RC og i tiden fremover vil du kunne lese om mine opplevelser med disse hodetelefonene. Sony har mange gode produkter, så det skulle ikke forbause meg at jeg kommer frem til dette med MDR-10RC, men tiden får vise. 

#gammern #sony #sonymdr10rc #hodetelefoner #headset #gamer #pcgamer #pcgaming #gaming #pcgaming #hardware #youtubechannel #youtube #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #kingston #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top