Jeg er og blir en amatørbybygger!

Jeg kan først som sist bare innrømme at jeg er og blir en amatørbybygger. Som du sikkert for lengst har fått med deg så er jeg stor fan av bybyggespill. Den siste tiden har spesielt et spill fått mye kjærlig omgang av meg og det er spillet Cities Skylines. Den finske utvikleren Colossal Order har regelrett fått meg hekta. Spillet er så innholdsrikt, utfordrende og sist men ikke minst underholdende at jeg ikke får sagt det. 

Siden det ble lansert den 10. mars har det blitt lagd over 9000 mods, kart og bygninger til spillet og det sier litt over hvilken variasjon du finner i Cities Skylines. Det har gått med en del timer også med å laste ned nye ting og tang til spillet og flere blir det garantert i tiden fremover. Hver kveld er jeg inne på spillet for å sjekke ut om det har kommet spennende ting som kan lastes ned og brukes i min by.  

I dag fant jeg litt av et filmklipp fra en meget så flink bybygger. Han presenterer byen sin via togturer gjennom den og jeg kan ikke annet enn å ta av meg hatten for denne presentasjonen. Nå ser jeg hvor amatør jeg er i forhold til denne kisen. Mektig imponert og håper en gang i fremtiden at jeg kan få til noe så bra som dette.

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines som et kreativt, lærerikt og underholdende spill. 

Spiller du Cities Skylines? Liker du bybyggespill? 

#citiesskylines #paradoxinteractive #paradox #colossalorder #bybyggespill #spill #pcspill #pcgame #game #pcgaming #pcgamer #ilovegaming #simulasjon #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #spillersunt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top