Kan ikke få nok av dette spillet!

Det er for øyeblikket et spill som er i skuddet hos meg (foruten GTA V da). Det er bybyggespillet Cities Skylines og som er uendelig holdbart. I dette spillet kan du bygge den ene fetere metropolen etter den andre. Hver eneste dag lages nye bygninger, parker, mods, med mer og som kan lastes ned via Steam. Alt dette nye gjør Cities Skylines til et eviglangt spill som hele tiden kan forandres på. Kreativt som rakkern og et sunt spill som passer barn i alle aldre, deriblant meg. Grafikken og detaljene er hinsides bra og med at den finske utvikleren Colossal Order hele tiden er på hugget og kommer med nye oppdateringer, så er det ikke å vente noe annet enn at jeg er hekta. Innen en måneds tid kommer en oppdatering som blant annet gir oss tunneler noe som er etterlengtet pluss annet spennende som de ikke har sagt så mye om ennå. Cities Skylines er og blir det beste bybyggespillet til dags dato og hvor SimCity 4 er forbigått (etter min mening).

Her er noen skjermbilder fra min by og som jeg har brukt en god del tid på. Om du ennå ikke har kjøpt spillet så anbefaler jeg det og for 200 kroner så er det i grunnen ikke noen unnskyldning. Liker du å være kreativ, bygge opp ting og tang, ja så kan dette spillet være noe for deg.

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines!  

#citiesskylines #colossalorder #paradoxinteractive #paradox #citybuilder #bybyggespill #pcspill #pcgamer #pcgaming #spillersunt #ilovegaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #xfx #coolermaster #gamer #gaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top