Kvalitetstid med barna!

Mario Kart 8 til Wii U er et meget populært spill her hos familien Sandnes. Er det noe jeg elsker så er det å spille Mario Kart 8 sammen med barna. For det første, i dette klippet fra Gammerns gamerkanal hadde jeg utrolig flaks. Om det var på grunn av kameraet vet jeg ikke, men mens kameraet filmet, klarte jeg meg godt, men dette er slettes ikke tilfelle de fleste ganger vi spiller. Stort sett er det jeg som blir knust av barna. Det beste med denne spillingen sammen med barna er at de koser seg og bare det å se at de gjøre det, er gull verdt for meg. 

Derfor oppfordrer jeg flere foreldre til å være med og spille sammen med barna. Selv om dere har det travelt, så bruk en liten stund en (flere ganger) gang i uken til denne kvalitetstiden. Spill er noe som opptar alle i dag og spesielt barna. Om du viser interesse så vil kontakten mellom deg som mamma eller pappa bli enda bedre. Jo mer tillit du får til barna jo enklere blir det å kjøre sunn spilling i familien hvor grenser og rammer settes. 

Å spille sammen med barna gir meg utrolig mye og jeg vet at barna setter stor pris på det. I tiden fremover vil jeg på Gammerns gamerkanal legge opp flere klipp fra kvalitetstiden vår fremfor skjermen og du vil få se hvor moro vi har det. 

Foreldre, spill sammen med barna og se de blomstre og ha det utrolig moro sammen med dere. 

#nintendo #wiiu #mariokart8 #mariokart #mk8 #familiespill #familygaming #familyfun #familiemoro #spillersunt #spill #videogame #gamer #ilovegaming #gaming #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #sunnspilling #healthygaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top