En slask…eller?

Så må jeg på nytt krype til korset og beklage. For nå er det en stund siden jeg har skrevet blogg og mye av årsaken er alt for travel hverdag. Ikke bare skjer det ting og tang på spillfronten for øyeblikket, det er også mye som skjer ellers for familien Sandnes. Som far til en sønn som skal konfirmeres til neste år så er det mye man må være med i og være del av. Dette medfører masse møter i tilstelninger som krever sin tid. 

Når det er skrevet så har jeg også hatt det “travelt” på spillfronten også. For en ukes tid siden dukket det opp en Xbox One og med en haug av spill. I haugen av spill kan jeg nevne Forza Horizon 2, Ori and The Blind Forest, Screamride, Max: The Curse of Brotherhood. Dette er spill som har fått kjørt seg godt og som jeg kommer tilbake med synspunkter på. Som om ikke det er nok, så har jeg også vært så heldig å få en kode til det kommende Project CARS som jeg har ventet så innmari lenge på. Spillet er helt sykt bra og som jeg også kommer til å skrive om. 

For å toppe det hele har jeg brukt litt tid som mentor for de spillutviklerne som jeg jobber med. De jobber jevnt og trutt på sitt prosjekt som kommer til å presenteres i løpet av august, noe jeg selv gleder meg sykt mye til. 

Med alt dette går nå dagene… Det var nesten jeg glemte det, har jo også lagd meg min egen usminkede og uredigerte Youtube-kanal -> Gammerns gamerkanal og den kan du finne HER!

har du fått en viss peiling på hvorfor det til tider blir litt lite bloggskriving, men selvsagt, jeg glemmer dere ikke og kommer med flere blogger nå i dagene fremover. 

Stay tuned! 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top