Velkommen ombord i toget som går til fjelllandsbyen!

Jepp, så vil jeg ønske deg velkommen ombord til en togtur som tar deg med til fjelllandsbyen. Her får du se variert landskap med både fjell, fosser, daler og en livlig by. Alt på en tur, det kan man ikke klage på. I alle fall, her er et nytt Youtube-klipp fra Gammerns Youtubekanal og hvor du kan få se litt av det jeg opplever som gamer og familiefar. Spillet du får se dette klippet fra er Cities Skylines utviklet av finske Colossal Order. Et spill jeg bruker en god del tid på og som jeg digger stort. 

Spill er sunt anbefaler Cities Skylines. Et spill som kan spilles av alle!

Velkommen ombord!

#citiesskylines #paradoxinteractive #colossalorder #bybyggespill #citybuildergame #game #games #pcgame #pcspill #pcgaming #ilovegaming #pcgamer #gaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #city #by #byplanlegging #snåsa

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top