Kjør på utfordrende og kronglete veier på Vestlandet!



Endelig
får jeg muligheten til å cruise rundt på norske veier med et 21 meters stort vogntog. Jeg har ventet lenge på denne muligheten og spesielt med tanke på de “kronglete” veiene man blant annet finner på Vestlandet. Det vil si i dette tillegget får vi muligheten til å oppleve norske byer som Bergen, Stavanger, Kristiansand og Bergen.

Da jeg fikk høre at den skandinaviske versjonen var på tur, så jeg for meg å kunne cruise forbi Snåsa på tur til Tromsø, men dessverre har utvikleren SCS Software begrenset tillegget med å gjelde kjøring et godt stykke sør Dovre. Dette gjelder også Sverige hvor den nordligste byen er Stockholm.



I
både Danmark og Sverige kan vi besøke flere byer enn i Norge og det er litt synd. For når du tenker på den unike naturen Norge har i forhold til Sverige og Danmark og en god del mer utfordrende veier, så burde utvikleren ha fått med mer fra Norge enn det man finnes i dette tillegget. Når det er sagt, så har utvikleren gjort en god jobb når det kommer til innholdet i de forskjellige byene og hvordan du kommer deg fra A til Å. Du har mulighet til å besøke hele 25 Skandinaviske byer blant annet Stockholm, Oslo, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Aalborg, Göteborg til Malmö. Som om ikke det er nok, har utvikleren lagt til 15 nye havner som du kan kjøre i fra og det gjør at turene blir lettere og planlegge. I de mange nye byene som er med finner du selvsagt kjente landemerker og om du besøker Oslo ser du fort at utvikleren har fått med seg Operahuset og alt dette er som du sikkert skjønner med å sprite opp denne tilleggspakken.

Som vanlig, så vil vi gjerne ha mer av det godt og slik er det også i dette tillegget. Jeg ville så gjerne ha sett enda flere norske byer samt flere byer i Nord-Sverige som man kunne ha besøkt. Dette ville ha gjort dette tillegget enda mer innholdsrikt. For inn i mellom så er det litt kjedelige å kjøre på de langstrakte veiene i Danmark. Selv om utvikleren har prøvd å sprite opp med litt variasjon.



Fortsatt
savner jeg flere animasjoner i omgivelsene. Det vil si enda mer liv, flere gående på gatene og enda mer ting som skjer i nærheten av vogntoget ditt. Større variasjoner på kjøretøy som flakker forbi deg. Hva med politibiler, brannbiler, ambulanser med mer. Dette er ting man ser i trafikkbildet daglig og som sikkert ville ha gitt deg et lite støkk om en av disse utrykningskjøretøyene hadde havnet bak deg med ulende alarmer og blålys.



I
alle fall, SCS Software har i grunnen utrolig til potensiale når det kommer til spillserien sin og hvor de kan få til det utroligste. Selv om jeg gjerne vil oppleve mer i dette skandinaviske tillegget, så gleder jeg stort over å kunne kjøre på norske, svenske og danske veier og frakte godt til og fra kjente byer. Det har lenge vært en drøm det og spesielt kjøre på de kronglete veiene på Vestlandet som jeg nå får muligheten til.

håper jeg på et nytt tillegg som gir oss muligheten til å kjøre lengre nord og opp til f.eks. Tromsø. Det hadde vært drømmen det. Om du er fan av Euro Truck Simulator 2, så kjøp tillegget med Skandinaviske veier. Det anbefales. Nå blir det ikke noe mer skriving fra meg, her skal det kjøres… 

Spill er sunt anbefaler Euro Truck Simulator 2!


#scssoftware #wendros #eurotrucksimulator2 #scandinavia #pcgamer #pcgame #pcgaming #pc #ilovegaming #gamer #gaming #sponsoredby #intel #kingston #gigabyte #benq #coolermaster #simulator #simulation #spillersunt 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top