La oss spille!

Youtube-verden vokser dag for dag og en av dem som har kastet seg på lasset er undertegnede. Jeg har faktisk mekket min egen kanal hvor jeg kommer til å spille diverse spill. Anbefale masse spill både for ung som gammel i tillegg til bevise at en “gammel” mann som meg kan ha det moro bak skjermen. 

Et fenomen som har slått rot på Youtube er “let’s play”. Det vil si, her kan du se klipp hvor andre spiller og koser seg. Jeg digger å spille og etter spørsmål fra mange av dere lesere om at jeg burde lage meg en Youtube-kanal, så gjorde jeg det. 

Et spill som jeg koste meg med sist fredag var Battlefield 3 og Squad Rush. Denne modusen finnes dessverre ikke i Battlefield 4, men i Battlefield 3 er den med og det har ført til mang en artig runde med venner. Sosial spilling og hvor jeg på fredag spilte sammen med en rekke av mine svenske venner. Vi koste oss godt. 

Om du vil se flere klipp fra Youtube-kanalen min, så klikk deg inn på “Gammerns gamerkanal”

Her er klippet fra min spilling av Battlefield 3…

#dice #frostbite2 #ea #electronicarts #battlefield3 #bf3 #pcgamer #pcgaming #fps #fridaypub #pc #gamer #gaming #lovegaming #gammernsgamerkanal #oldgamer #oldfart #gammel #sponsoredby #intel #kingston #hyperx #gigabyte #benq #coolermaster #socialgaming #youtube

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top