Digital kvalitetstid med familien!

Et medie som jeg selvsagt følger med på er Barnevakten.no. Her finnes alt av info om hvordan mediehverdagen skal være så god som mulig for oss alle i samfunnet. Jeg har flere ganger via Spill er sunt delt lenker nettopp på bakgrunn av de fornuftige temaene som blir tatt opp på denne nettsiden. I den siste utgaven av bladet fra Barnevakten har jeg vært gjesteskribent. Jeg ble kontaktet av barnevakten med spørsmål om jeg ville det. Selvsagt svarte jeg ja til det og følte det som en ære å får lov til å bidra til dette magasinet. 

I artikkelen skriver jeg om at foreldre må blir flinkere til å følge opp om barna sine når det kommer til spilling i hverdagen. For det er viktig å være på godfot med sine barna og om man i tillegg viser interesse for spillingen, blir det så mye enklere å opprettholde kontakten og det å sette rammer for spillingen slik at det ikke går utover familiens harmoni. 

Her er noen bilder fra bladet samt min gjesteartikkel. 

#barnevakten #spillersunt #ernasolberg #gamerdad #familiespilling #familiespill #familieunderholdning #familiemoro #gamer #pcgamer #consolegamer #konsollgamer #lovegaming #gaming #artikkel #fagblad #sponsoredby #intel #hyperx #gigabyte #kingston #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Digital kvalitetstid med familien!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top