Velkommen til et paradis med eksplosjoner, tropisk natur og en morsk diktator!

At svenskene er lysår fremfor oss når det kommer til spillutvikling er ikke så overraskende for oss spillnerder. De har opp igjennom en årrekke servert oss den ene fete AAA-tittelen etter den andre. Svenskene har satset stort på gaming og som i dag er milliardindustri i vårt naboland. 

En av de svenske og meget suksessrike spillutviklerne er Avalance Studios. Det har lagt flere populære spill og en av deres spillserier får snart en oppfølger. Jeg tenker selvsagt på Just Cause 3. I denne utgaven lover Avalanche Studios oss et enorm åpen verden vi ikke har sett maken til, massive eksplosjoner og hvor hovedpersonen Rico Rodriguez virkelig får muligheten til å slå seg løs. 

Spillet lanseres til PC, Playstation 4 og Xbox One den 1. desember. Innen den tid er det bare å kose seg med dette fete klippet og tenke at om et lite halv år er det min tur til å få oppleve dette heftige actionspillet. 

Hvilket av Just Cause-spillene synes du er best? Ser du frem til dette? 

#avalanchestudios #justcause3 #squareenix #action #game #pcgaming #pcgamer #gamer #gaming #lovegaming #spill #sponsoredby #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #e3

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top