Opplev en spennende planet hvor du må samhandle med omgivelsene!

Det er ikke sikkert dere har fått med at jeg er stor fan av spillutvikleren Crytek. Jeg elsker Far Cry og sist men ikke minst Crysis-serien. Dette er spill som har stått mitt gamerhjerte nært. Under årets E3-messe annonserte denne herlige gjengen at de jobber med et nytt spill og denne gangen litt utenom deres vanlige sjanger, nemlig skytespill. 

Spillet har fått tittelen Robinson: The Journey og som du sikkert skjønner så har det noe med å overlevelse å gjøre. Robinson: The Journey vil vil tilby spillerne en følelse av tilstedeværelse i en unik spillverden. Du vil ta rollen som en ung gutt som har krasjlandet på en mystisk planet. Med frihet til å utforske spennende omgivelser og det med hjelp av VR og i en 360 graders verden. Her vil spilleren samhandle med det rike økosystemet. Her vil du finne mange utrolige hemmeligheter og man vil oppleve en verden som skaper engasjement over å utforske mer. 

David Bowman, Cryteks direktør for produksjon, sa følgende under annonseringen: “Helt siden Crytek ble stiftet, har vi vært med å bygge de mest realistiske, troverdige verdener vi kan forestille oss for spillere. Dagens VR-teknologi gjør oss i stand til å slå sammen vår grafikkmotor CryEngine og VR til å bli en unik opplevelse for våre spillere”.

Når jeg leser dette, så har jeg i baktankene hvor flinke gjengen i Crytek er og hvor innovative de har vært for spillverden. Far Cry som ble lansert mars 2004 var langt forut sin tid. Det introduserte oss for en grafikk i skytespill vi ikke hadde sett maken til. Far Cry var langt forut sin tid og ga oss det beste av det beste vi kunne forvente av et skytespill.

Derfor vet jeg at med Robinson: The Journey vil vi få en unik opplevelse og det med støtte for VR. Jeg gleder meg stort til å se hva Crytek koker sammen av herlige spillingredienser og ser frem til å se en trailer fra deres kommende prosjekt.

Synes du dette høres spennende ut og hvilket spill liker du best fra Crytek?

#crytek #robinsonthejourney #robinson #pcspill #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #lovegaming #utforske #cryengine #sponset av #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top