I always knew!

Musikk er noe som betyr mye for meg uansett hvilken sinnsstemning jeg er i. Jeg hører mye på musikk, om jeg spiller spill, jobber, kjører bil eller rett og slett vil slappe av. En artist som jeg liker svært godt og som virkelig har modnet til å bli en artist på lik linje som kjente artister som Bjarne Brøndbo i DDE, Steinar Albrigtsen, Chand, Askil Holm med flere er Bernt Smestad. Siden han var med i Idol for noen år siden og frem til i dag har han vokst utrolig mye som artist. Om noen av mine lesere er på søken etter å leie inn artister, så vil jeg uten å blunke anbefale Bernt. 

En låt som jeg hører mye på for tiden er I always knew og som spilles titt og ofte. Låten og stemmen er nydelig som får en til å slappe av. Ja, jeg liker alle slags musikk om det er av denne typen til funk, rock, metal, pop, disco, rap og så videre…

venter jeg på å se Bernt klatre oppover på Spotify-listen og VG-listen. Alle radiokanaler, begynn og spill I always knew. Denne låten vil garantert fenge. 

Her er i alle fall låten jeg anbefaler deg å høre…

#music #hitliste #vglista #spotify #hit #musikk #berntsmestad #lovemusic #nydelig #ialwaysknew #fatherslullaby

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top