Da er jeg i gang…

Huff, noe så spennende! For å være helt ærlig så skjelver jeg litt i buksen akkurat nå. I grunnen skulle jeg ikke gjøre det og vet at det sikkert vil gå bra. Likevel, så er jeg nervøs. Føles ut som om tusenvis av sommerfugler kravler nede i magen min nå. Nesten ikke til å holde ut. For jeg vet hvor mye dette betyr og hvilke muligheter jeg vil få oppleve.

Windows 10 lastes inn på min dyrebare PC og jeg er så spent på hvordan operativssystemet vil fungere opp i mot det jeg har installert fra før av på PCen min. Krysser alt av fingre og tær på at det går bra. Rettere sagt, det gå bra.

Har du installert Windows 10 på din(e) PC(er)? Hva synes du og hva likte du best med dette nye operativsystemet?

#win10 #windows10 #microsoft #xboxone #streaming #streame #pcgamer #pcgaming #pc #gamer #gaming #lovegaming #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad #roccat #os #operativsystem

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Da er jeg i gang…

  1. Jeg venter dessverre på min tur fortsatt, men det kommer nok snart! Jeg vil bare ha vekk Windows 8 jeg :p

  2. Anonym: Hehe, jeg installerte ikke Win8 og har hittil kjørt safe med Win7. Derfor er jeg veldig spent på hvordan dette går. Du kan gå inn på kontrollpanel ->system og sikkerhet -> Windows update og se om du har fått den 🙂 Lykke til i alle fall 🙂

  3. Jeg har fått meg Windows 10 også! Og jeg synes alt går utrolig smooth! Jeg prøver å venne meg til Microsoft sin nye Internett Edge, konseptet virker bra men den trenger litt småtweaks merker jeg, men det gå utrolig smooth!
    Noe som jeg synes er utrolig digg med Windows 10 er rett og slett at hele UI’en din forandres i forhold til fargepalettet til ditt bakgrunnsbilde, som jeg føler gir PC’en din en mer allround personlig feeling. Utenom det så har jeg ikke prøvd ut Dx12 enda, siden spillet Fable Legends som sier at de baserer ytelsen rundt det er fortsatt bare i Beta fase, og har bare fått det til Xone.
    Har du fått prøve ut dx12? 😀

  4. Tord: Da er vi to som synes Win10 er forholdsvis bra selv med noen bugs hist og hær. Har ikke fått prøvd ut DX12 og spilling skikkelig ennå. Har vært utrolig travel tid, men håper jeg i løpet av helgen kan få spilt litt.

    Selv UI-en ble skikkelig bra og digget måten de har fått inn Win7 looken. Var veldig nervøs for at det ville bli mer likt Win8 som jeg slettes ikke er noe fan av, men heldigvis hadde MS tatt til vettet og gitt oss en hybrid fra begge operativsystemer 🙂

    Fable Legends ser meget spennende ut og en ting til som gjør at jeg liker Win10 er at man kan streame spilling til PC noe jeg har prøvd og det funker rått 🙂 Har blitt litt Forza Horizon 2 kjøring på PCen for å si det slik 😛

    Ser også at Halo Wars 2 kommer til PC og det er så mye bra som kommer fra MS for tiden. Bare å glede seg 🙂

    Hvilke spill gleder du deg til i høst/vinter? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top