Sunt og godt spill!

Jeg er en aktiv gamer på mange områder og liker og spille spill. Et av spillene jeg bruker en god del tid på er Euro Truck Simulator 2. Dette er et spill som passer alle aldre. Her lærer du trafikkregler, du må passe på å kjøre fint slik at du ikke får skader på vogntog og last. For ting i spillet koster penger. I tillegg kan du bygge deg opp et lite transportimperium med flere ansatte.  

Alt i alt et spill som er sunt på mange måter. 

Euro Truck Simulator 2 kjøres på ultra grafikk og med dette: 
Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5 skjermkort, 32GB Kingston Hyper X Beast RAM, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Creative Sound Blaster Z lydkort, Cooler Master V1200 Platinum PSU, Cooler Master Cosmos SE kabinett, Qpad MK-70 tastatur, Roccat Tyon mus, HyperX Cloud II headset og Qpad FX-90 musmatte.

Her er et klipp fra min Youtube-kanal hvor jeg kjører traktorer fra Esbjerg til Aalborg. Inn i mellom går det greit, men inn i mellom gjør jeg brølere jeg kunne ha vært foruten…

Liker du slike spill?

#eurotrucksimulator2 #scssoftware #simulator #spillersunt #simulasjon #sim #vogntog #esbjerg #aalborg #skandinavia #scandinavia #pcgamer #pcgaming #gamer #gaming #pc #lovegaming #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Sunt og godt spill!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top