Tårer i øynene!

Inn i mellom skal det mye til før jeg slipper tårer, men andre ganger skal det veldig lite til. Klump i halsen av glede får jeg titt og ofte om det er noe bra som har skjedd med meg, familien, venner eller totalt ukjente. 

Som gamer får jeg også tårer i øynene spesielt om jeg opplever gamingøyeblikk som har satt seg godt i spillhjerte opp igjennom årene. For det har skjedd mange en gang. Etter å ha lest en nyhet på Gamereactor.no skal jeg ærlig innrømme at jeg kjempet hardt med å holde tilbake tårene og spillhjertet gjorde gigantslag. For i nyheten kan vi lese at System 3, som blant annet stod bak Last Ninja-serien til Commodore 64, mulig kanskje planlegger en remake av spillet. 

Faktisk er Last Ninja-serien den spillserien som har satt dypest spor i spillhjertet mitt. Denne spillserien var helt unik på mange måter både når det kom til grafikk, gameplay og sist men ikke minst musikk. Jeg satt som spikret til skjermen når jeg spilte Last Ninja og opplevde både glede og irritasjon. Sistnevnte kom av at jeg bommet på viktige hopp og hvor kameravinkelen ikke alltid var med meg. 

nå går jeg og krysser alt av fingre og tær på at Last Ninja en gang kanskje kommer på en spillplattform igjen. Om det er på konsoll eller PC er ett fett, bare det kommer. 

Her er facebooksiden du kan melde deg på om du også ønsker at Last Ninja skal remakes.

Har du et spesielt forhold til ett spill og hvilket spill er det?

#lastninja #lastninja2 #system3 #commodore64 #pcgamer #pcgaming #pgame #consolegamer #konsollgamer #konsollgaming #gamereactor #nyhet #lovegaming #videogame #sponsetav #intel #gigabyte #kingston #hyperx #benq #coolermaster #qpad 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top