Verbatim i førersetet med nok en ny harddisk!

Først som sist må jeg nok en gang si meg mektig imponert over hva Verbatim har klart å prestere. Jeg har i mange år vært stor fan av Verbatim og jeg har i mange år hatt den glede å kunne bruke produkter fra denne lagringsmesteren om det har vært til spilling, film, musikk eller ren backup. Jeg har ikke blitt skuffet over deres kvalitetssterke produkter som gang etter gang beviser at de er førende innenfor lagringsmedier.

Deres siste produkt er en harddisk som befinner seg i Store?n? Go familien og som denne gangen har fått seg et skikkelig strøk designmessig oppgradering. At jeg er feminin kan jeg vel ikke påstå, men når det kommer til design, så følger jeg godt med. Verbatim har her gjort en god jobb og kommer med en stilren og ?sexy? harddisk som passer inn i alle anledninger.

Størrelsen er heller ikke noe å si på og gjør den særs enkel å drasse rundt på om man har behov for det. Med sine 119mm x 81mm x 14.5mm, så skal det godt gjøres og ikke få den i en lomme, en liten veske eller rett og slett bare ta den i hånden.

Det beste med denne harddisken er lagringsstørrelsen, for med 2TB eller 2000 Gigabyte, så får du lagret mye, veldig mye. I tillegg støtter denne lille dingsen USB 3.0 noe som gjør at du får lesehastigheter opp i mot 4800Mbit. Det er søren meg ikke ille og du fører over store som små filer i en fei.

Med på kjøpet av denne disken får du også backup-programmet Nero. Dette funker kjempegodt og sørger for at backupen går som en lek.

Jeg har personlig flere harddisker i bruk, både til spilling men også spesielt til backup. Jeg har sågar levert en harddisk til mine svigerforeldre hvor jeg har lagret bilder, dokumenter pluss andre viktige ting som jeg ikke kan miste. Å ta backup er i grunnen ikke alle like flinke til og er man riktig uheldig så kan man miste verdifulle digitale ting. Derfor, ta backup og har kommer Verbatim inn som et friskt pust.

En ting til som definitivt er verdt og nevne. Denne disken får strømmen sin via USB-en slik at du slipper å drasse rundt på ledning med kontakt. Dette er noe jeg selv setter stor pris på og som gjør det hele mye enklere.

Det er heller ikke noe problem og koble denne disken til PCen og la den ligge konstant tilkoblet. Det har jeg gjort og nå kjører jeg filer til spill med mer fra den og det fungerer helt ypperlig.

Verbatim har også fulgt med i timen når det kommer til opptak fra TV. Med denne disken følger det støtte til såkalt USB recording. Det vil si at du kan koble til denne harddisken til TVen din og ta opp programmer som du synes er viktig. Selvsagt, må TVen din støtte denne muligheten. Om du er i tvil, så sjekk ut innstillingene på TVen din og se om dette er mulig.

Nok en gang er jeg godt fornøyd med Verbatim. Nok en gang serverer de et supert produkt. Nok en gang gir Verbatim oss muligheten til å ta vare på alle våre digitale bilder, dokumenter eller hva det måtte være. Takk Verbatim!

Hvordan er det med deg? Tar du backup eller er du for dårlig til det?

 

#verbatim #usb3 #usb #harddisk #backup #recoplay #gamer #pcgamer #pc #lovegaming #gammernsgamerkanal #goodproduct #recommending #recommand #blog #youtuber #gaming #pcgaming 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top