Ørepluggene som utrolig nok passet meg!

Først som sist skal jeg være ærlig med deg. Jeg liker ikke øreplugger og spesielt ikke de som du må forme for så å få til å passe inne i øregangene. Mine øreganger er trange at jeg sliter hver eneste gang for å få tilpasset ørepluggene godt nok slik at de sitter og i tillegg ikke er ubehagelige å bruke.

var den ærlige meningen ute. For ikke så altfor lenge siden dukket vår snille postmann opp med en liten pakke. I den lille pappen lå det noe jeg i grunnen faktisk hadde signet meg opp til å teste, nemlig CM Storm Pitch Pro Earphones. Du ville kanskje ikke tro at jeg signet meg opp for å teste et slikt produkt når du vet at jeg ikke liker slike øreplugger, men når det er produkter fra Cooler Master/CM Storm som dukker opp, så vet jeg også at kvaliteten er god. Derfor måtte jeg teste disse ørepluggene for å se om de var noe tess.

Det første jeg legger merke til når jeg åpner esken er alle de ?gummiproppene ? du kan bytte med. Du har tre størrelser å velge i mellom og for mine miniøreganger var saken grei. Det ble de minste gummiproppene som måtte til pers. Videre i pakken finner man en audio/mic splitter, en liten søt reiseveske.

Ørepluggene er lekre i designet og har på hver sin ytterside logoen til Cooler Master i plommerød farge. Pluggene går i stil med fargen på yttersiden og som gjør det hele fullbyrdet. Stort mer er det i grunnen og ikke si om designet hvor Cooler Master har satset på det tradisjonelle og gått i samme fotspor som de andre produsentene av øreplugger.

Når vi først er inne på det designmessige, så kan jeg innrømme at Pitch Pro faktisk passet godt inn i mine trange øreganger. Gummiproppene tilpasset seg øregangene mine så å si perfekt og som gjorde at jeg verken fikk vondt i ørene av å bruke produktet samt at de satt godt selv om jeg hoppet opp og ned, syklet eller løp.

En ting som jeg likte godt med Pitch Pro var at man kunne ta telefonen mens man for eksempel spilte spill på mobilen eller hørte på musikk. Ringte telefonen, ja så var det bare å slå på en bryter på ledningen og vips så kunne man snakke. Dette var rett og slett genialt og noe jeg har benyttet meg en god del av.

esken skryter Cooler Master om den dype bassen. Selv om jeg kanskje ikke har så altfor stort grunnlag til å sammenligne øreplugger, så synes jeg ikke at bassen var så fremtredende som jeg hadde håpet. Selvsagt kan det komme av at jeg bruker gaming headset med forholdsvis dyp bass, så kan det være derfor at jeg ikke helt fikk den dunkende bassfølelsen.



Lyden
ellers er god til å være øreplugger og hvor lydbildet er godt balansert både når det kommer til diskant, mellomtone og bass. Du hører alle detaljer om du spiller spill, hører musikk eller ser film. I tillegg hører du minimalt med støy utenfra noe som gjør at trimmen på et treningsstudio med musikk hylende ut av høytalerne ikke fanges like godt opp. Om du sitter på en buss, fly eller tog, så hører du minimalt til støyen. Det er jo bra da.

Cooler Master/CM Storm har igjen bevist at de kan utvikle gode produkter for oss gamere. De Har mange års erfaring og bruker denne erfaringen godt. Jeg har ennå ikke til dags dato blitt skuffet over deres produkter og derfor var jeg bra sikker på at Pitch Pro ville treffe perfekt. Klart, om jeg skulle velge å spille spill mellom ørepluggene og et skikkelig headset, så blir det selvsagt sistnevnte, men om jeg skal ut en tur å løpe, spille spill på mobilen mens jeg sitter på toget, flyet eller bussen, ja så velger jeg Pitch Pro. For meg passet disse ørepluggene perfekt mine ører. Lyden var balansert og fin i tillegg til at jeg kunne trene med disse ørepluggene. Stort mer enn det forlanger jeg ikke.

Jeg anbefaler deg disse ørepluggene! 

Mer info om Pitch Pro Gaming Earphones finner du HER!

#coolermaster #cmstorm #gamingearphones #pitchpro #gamergear #gaminghardware #goodsound #goodproduct #pcgamer #gammernsgamerkanal #pcgaming #lovegaming #gamer #gaming #pc #earphones #youtuber #recommending #sponsetav #intel #kingstontechnology #gigabyte #hyperx #benq #cm #sony

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top